Nieuws

Keurmerk Veilig Ondernemen vernieuwd

Het Keurmerk Veilig Ondernemen (KVO) richt zich op een nauwe samenwerking tussen ondernemers, overheid en hulpdiensten om de veiligheid op bedrijventerreinen, winkelgebieden en buitengebieden te vergroten. De vernieuwde versie biedt een praktische aanpak om criminaliteit en overlast doeltreffend aan te pakken.

Het keurmerk is een initiatief van het Centrum voor Criminaliteitspreventie en Veiligheid (CCV) en diverse partners. Volgens Karijn van Doorne, strategisch beleidsadviseur bij VNO-NCW en MKB-Nederland, helpt het keurmerk ondernemers bij het maken van duidelijke afspraken over veiligheid. Deze afspraken dragen bij aan een schone en veilige bedrijfsomgeving. Een essentieel element van het KVO is de samenwerking tussen ondernemers, politie, brandweer en gemeenten.

Focus op brandpreventie
Ook brandpreventie krijgt veel aandacht binnen het keurmerk. De brandweer speelt een actieve rol bij veiligheidscontroles en geeft ondernemers advies om brandrisico’s te minimaliseren. Herman Dooijewaard, keurmerkadviseur bij het CCV, benadrukt dat het KVO zowel preventieve als repressieve maatregelen omvat, waarbij ondernemers zelf een belangrijke bijdrage leveren aan het voorkomen van onveilige situaties.
De Platforms Veilig Ondernemen (PVO) en andere begeleidende partijen zijn cruciaal in het opzetten en ondersteunen van het KVO-traject. Het keurmerk biedt ondernemers voordelen zoals verzekeringskortingen en bevordert een gestructureerde aanpak die bijdraagt aan de veiligheid in de regio. De vernieuwde aanpak benadrukt het belang van samenwerking en maakt het keurmerk een effectief instrument om criminaliteit tegen te gaan en een veilige bedrijfsomgeving te waarborgen.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

Diensten

Wij verrichten al onze werkzaamheden als particuliere beveiligingsdienst met landelijke toelating van het Ministerie van Veiligheid en Justitie en voeren dit uit onder vergunningsnummer 422. Vanuit ons kantoor dat centraal gelegen is bij Utrecht bedienen wij al sinds 1986 niet alleen opdrachtgevers in de provincie Utrecht maar ontzorgen en beveiligen wij opdrachtgevers in heel Nederland.

Referenties

“Het nieuws bepaalt onze werktijden en beveiligingsbehoeften, BBN past zich daarbij probleemloos aan. BBN hanteert duidelijke procedures, maar is ook flexibel. BBN is professioneel, maar ook persoonlijk. Voor mij is BBN Beveiliging een echte partner in veiligheid.”

Dhr. D. Seuren

Coördinator ICT/Facilitair

“BBN Beveiliging is een fijne partij om mee samen te werken. De beveiligers zijn vriendelijk en zijn -indien nodig- flexibel inzetbaar. Een aanrader!”

Mw. l. Bruinsma

Office Manager

“BBN Beveiliging is voor ons dé partner op het gebied van onze bedrijfsbeveiliging. Expertise, integriteit en betrouwbaarheid is waar het bedrijf voor staat en waar zij naar handelen. Resulterend in een jarenlange samenwerking waar het sleutelwoord ‘vertrouwen’ is.”

Mw. A.M. Mackaay

Exectutive Assistant

Vacatures

Gratis beveiligingsadvies

Vul onderstaand formulier in en wij nemen binnen één werkdag contact met u op.

Beveiligingsscan

Vraag snel een gratis beveiligings scan aan om meteen te kunnen zien waar jouw zwakke en sterke punten liggen op het gebied van beveiliging. BBN Beveiliging neemt binnen één werkdag contact met u op om uw gratis beveiligingsscan in te plannen. Na een kort telefoon gesprek zullen wij langskomen om alles te inspecteren. Na de beveiligingsscan krijgt u een uitgebreid rapport met advies op maat. Zeker zijn van uw veiligheid? Vraag dan nu snel de gratis beveiligingsscan aan!

24/7 beveiliging. Al 37 jaar.

BBN Beveiliging gebruikt cookies op haar website om het gebruik te analyseren en gebruiksgemak te verbeteren.